* - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu * - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

09 Februari 2009 | Denemarken, Horsens

Hee allemaal,

het is weer een tijdje geleden dat ik wat geschreven heb maar voor mij gaat de tijd hier heel snel. over wat ik de afgelopen week gedaan heb kan ik heel kort zijn, namelijk feesten. smorgens om 6 a 7 uur het bed inkruipen en savonds rond 6 uur er weer uit. elke dag is er wel ergesn een feestje in 1 van de studentenflats. hierdoor heb ik een heleboel mensen leren kennen met verschillende nationaliteiten. wat ik ook zo leuk vind aan de feestjes is dat er hier een heleboel muzikale studeten zijn. dus er wordt op zn tijd een gitaar of 2 a 3 bijgepakt en worden er allemaal bekende liedjes gespeeld en meegezongen. er zijn hier vooral veel spanjaarden en met 15 man hebben ze zich voor genomen mij spaans te leren dus wie weet spreek ik nog een andere taal als ik terug naar huis toe kom. meestal koken we hier omstebeurt en vandaag heb ik gekookt. wraps:D hierdoor leer je ook weer andere gerechten kennen. en ik heb gewoon gamba's gegeten! wie had dat ooit gedacht. maar ze waren lekker.

Vandaag mn eerste les gehad. om 16:15;) mooie tijd. Project Methodology over het hele process binnen een project en hoe je een business probleem het beste kan aanpakken.

verder vandaag naar de sydbank geweest om een account te openen en zelfs mijn was gedaan hier. (was nodig want had mn laatste broek aan!) je moet hier voor het wassen betalen met een telefoon. je stuurd een sms met het nummer van je wasmachine en dan begint hij te draaien. verder nog wat leuke dingetjes gekocht voor mijn kamer.

Ik geniet hier enorm van alle mensen de feestje denemarken alle culturen het op mezelf wonen etc. en ik vind het enorm leuk al die berichtjes die ik van jullie krijg so keep up te good work:D

Liefs Jacqueline

• 09 Februari 2009 - 21:37

Nicole:

jeuj..nu zal ik eens de eerste zijn:P

Feestjes ahah..tsja daar kijk ik nie van op :D geniet er maar van..nu kan het!! Straks moet je hard aan de slag op die school;) neem ik aan..
    Maarre wat lachen dat een wasmachine gaat draaien met een smsje..ik begon er spontaan van te lachen:D

Meid..drink er ook eentje op mij he..met je feestjes:P

Veel plezier daar,,maar dat gaat zker lukken zo te lezen haha :D

Ik denk aan je! kus

• 09 Februari 2009 - 21:38

Ilona:

Ik haaj mich veurgenomen om het neet al te vaak te zeggen... maar hier komt ie dan toch. (zwakte moment van mezelf :P)

I miss you!

Knuffel vanuit boeregat Kessel-Eik richting Horsens

• 09 Februari 2009 - 21:45

Jacqueline Jacobs:

Meiden thnx voor jullie berichtje:D I love you guys!!
    (L)

• 09 Februari 2009 - 21:51

Jacqueline Jacobs:

Meiden thnx voor jullie berichtje:D I love you guys!!
    (L)

• 10 Februari 2009 - 07:53

Maartje:

nou, nu kan ik niet meer achter blijven, dus ook een berichtje vanuit Maastricht! Jacqie; je bent goed bezig! Het klinkt in ieder geval echt super leuk allemaal... Geniet ervan!

Kus,
    Maartje

• 10 Februari 2009 - 11:06

Paul:

haha schandalig... edere daag feeste :P wat mot det neet weare ;)

maar wel leuk desse vuul nieje minse liers kenne ;)

groeten :D

• 10 Februari 2009 - 16:17

Luuk & Ryanne:

Haaa die meid!

Wauw je hebt het helemaal naar je zin, of niet?! Lekker feesten, leuke mensen, lekker eten! Het kan niet op! Echt helemaal te gek meissie, geniet ervan!! Wat fijn om dit zo te lezen. Veel plezier verder!!!

Kus Luuk en Ryanne

• 11 Februari 2009 - 17:07

Mel:

Ha knak!

Nou zo te lezen heb je je draai al gevonden daar in Denemarken! Verbaast me ook niks zal ik je zeggen ;) waar feestjes zijn, is jacqueline :D

Ik zou zeggen geniet ervan en veel succes met je studie (er wordt toch nog wel gestudeerd tussen het feesten door :P ) ? :D

xx uit t regenachtige Nederland!