My new trip!! - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu My new trip!! - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu

My new trip!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

01 Augustus 2010 | Nederland, Kessel

Hallo iedereen!!

Zoals velen waarschijnlijk al weten door dat gezeur van mij over cambodia;) Ik ga weer op reis!

Dit maal ga ik dus richting azie. Mijn vlucht heb ik van de week geboekt!! :D
En vlieg dus 2 oktober richting bangkok waar ik een paar dagen wil verblijven om de stad te verkennen. Dan is het de bedoeling dat ik door ga naar Siem Reap (cambodja) waar ik vrijwilligerswerk ga doen. Daar ga ik samen met Cambodjaanse leraren Engelse les geven. Ik heb dit forum weer in het leven geroepen omdat ik jullie weer op de hoogte wil gaan houden van mijn avonturen.

Zoals jullie waarschijnlijk weten kunnen jullie je aanmedlen voor de mailinglist zodat je automatisch een melding krijgt als ik weer wat schrijf. Ik weet niet hoe het zit met de internetverbinding in Cambodja dus beloven doe ik niks;)

Dit was het voor nu wel even mijn volgende verhaal zal waarschijnlijk vanuit Azie komen:D

Veel Liefs

Jacqueline

oeewww Wat is dit ontzettend spannenndd!!

  • 01 Augustus 2010 - 15:56

    Nick:

    Jaja JJ, ik heb me al aangemeld op je mailinglist. Echt cool dat je die reis gaat maken!!

  • 02 Augustus 2010 - 14:41

    Ilona:

    Ik verwacht dich tegen dea tied vaak op msn! Net als met Denmark.

  • 05 Augustus 2010 - 12:27

    Ricky Peters:

    Hey Jacqueline,

    Hoe is het met je? Je gaat een geweldige reis maken zie ik! En daarna ben je klaar met je studie toch? Ik ben nog bij AAB, hopelijk blijft het ook zo.
    Ga je naar Solar?

    Kus Ricky

  • 06 Augustus 2010 - 07:09

    Jacqueline:

    Heey ricky!

    Ja het gaat goed hier. Afgestudeerd ben ik al;)Maar ik heb er idd ook heel veel izn in! Dus bevalt het je wel bij AAB zo:P leuk om te horen!

    Kus Jacqueline

  • 18 Augustus 2010 - 14:54

    Mel:

    Wauw knakkie, geijse mich wer verloate! Wel echt super vet en kei leuk datse det aangeijs! Ik neem aan dat wea aaf en toe wel wat van dich goan huren...dan zuukse mer verbinding ;)

    Ik zeen dich veur de 2e nog wel...dan drinken we dr alvast eine! :)

    x Mel!

    p.s bin trouwens net truuk oet Noorwegen, t waar echt SUPER moei doa! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kessel

Mijn eerste reis

Ik studeer 1 semester aan het VIA University college

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2010

My new trip!!

26 Maart 2009

Odense & Edingburg

05 Maart 2009

update

09 Februari 2009

*

03 Februari 2009

Introductiedagen
Jacqueline

We gaan weer een nieuw avontuur tegenmoet!! ik ga 3 maanden naar azie toe:D

Actief sinds 09 Jan. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 15913

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 24 December 2010

Vrijwilligerswerk en backpacken

30 Januari 2009 - 04 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: