Introductiedagen - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu Introductiedagen - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu

Introductiedagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

03 Februari 2009 | Denemarken, Horsens

Goddag allemaal,

gister en vandaag naar school geweest voor een soort introductie. Gisteren hebben eerst wat leraren gesproken over praktische informatie endergelijk. Daarna een rondleiding door de school gehad en aan het einde van de dag hebben ze ons ingelogd in het schoolnetwerk. al met al dus niet zo'n spannende dag. vandaag ook nog even naar school geweest want had om 10 uur mijn engelse test. (er wordt dan gekeken op welk niveau engels je dadelijk les krijgt) dat bestond uit een beetje social talk het beschrijven van 3 foto's, al met al stelde het dus niet zo heel veel voor.

vanmiddag nog even mijn learning agreement veranderd, simpelweg even een les omgewisseld:D. daarna terug naar mn kamertje en mn laptoppie gepakt en huppa naar de IT service toe. Er werd ons op het hart gedrukt je laptop te laten controleren op virussen voor gebruik. Nouja is hier niet helemaal gelukt. ik dus naar die man toe en voordat ik uit kon leggen wat ikkwam doen moest ik blijkbaar een upgrade halen voor windows vista(anders zou ik niet in kunnen loggen in het systeem). Ik hem uitgeld waar ik echt voor kwam maar had niet zo heel veel zin. dus ik weer alles ingepakt en weer teurg naar mn kamer. er waren vage plannen om vanavond het plaatselijke cafeetje op te zoeken en cafe Koks schijnt naar zeggen hier heel gezellig te zijn. verder heb ik samen met Andreas ( uit duitsland) gister pasta gekookten er was genoeg over dus vandaag sla ik het koken maar weer over:) (Ja mam ook ik kan koken!) Dit was het dan wel weer voor nu.

Pa gensyn

Jacqueline

  • 03 Februari 2009 - 13:31

    Nick:

    Heeey JJ!

    goed bezig daar ;)
    niet je sterkste punt he ICT :P
    Majaa komt vast goed!

    Wij zijn alweer 'gewoon' naar school aan het gaan. Ofjaa, maandag donderdag en vrijdag dan :P
    In 1 week 2 keer weekend dus :D

    Ow dat koken ga ja vanzelf wel aanleren! Enne JJ met Engels ? Op welk niveau gaat dat dan worden ... hahaha
    Nog naar het plaatselijke kroegje geweest ? Leuk uitgaan daar, of heb je er geen tijd voor?

    Heel veel succes en plezier nog!


  • 03 Februari 2009 - 19:19

    Nicole:

    Ha mup..

    Ik heb je gister al gesproken op msn..en vernomen dat je goed bent aan gekomen! Daar ben ik blij om..hoef ik me daar al niet druk om te maken he;)
    Ik heb je foto's van je kamer net ffkes bekeken, ziet er leuk uit! Daar kun je toch prima vertoeven he :)
    k ben benieuwd hoe het avondje stappen is bevallen en naar je verdere verhalen :D

    Dikke kus!

  • 03 Februari 2009 - 19:32

    Wiel Roeven:

    gelukkig dat je kunt koken alweer een zorg minder,leuke kamer ,veel plezier in de kroeg

  • 04 Februari 2009 - 13:24

    Paul:

    Ha sjak :D
    zeen desse al good op wege bis doar :P

    vuul succes wiejer og you know;)
    en desse kens koke det wist ik al :P

    gr Paul

  • 07 Februari 2009 - 20:24

    Sien:

    enne al en bietje gewend gelukkig des se al kens koke hof se genne honger te lieje kamer zuut der netjes oet tot volgende kier gr sien

  • 12 Februari 2009 - 18:14

    Jeanne:

    Hoi hoi Jacquelien,

    Leuk om te lezen dat je je goed gewend hebt. Het koken zal allemaal lukken met al die verschillende nationale gerechten.
    Ik wens je heel veel succes daar in Horsens.

    Gr. Luuk zijn moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Horsens

Mijn eerste reis

Ik studeer 1 semester aan het VIA University college

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2010

My new trip!!

26 Maart 2009

Odense & Edingburg

05 Maart 2009

update

09 Februari 2009

*

03 Februari 2009

Introductiedagen
Jacqueline

We gaan weer een nieuw avontuur tegenmoet!! ik ga 3 maanden naar azie toe:D

Actief sinds 09 Jan. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 15907

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 24 December 2010

Vrijwilligerswerk en backpacken

30 Januari 2009 - 04 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: