Welkom - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

09 Januari 2009 | Nederland, Kessel

Hallo iedereen!

welkom op mijn hoogst eigen waarbenjij.nu Ik ga voor 5 maanden studeren in Horsen aan het VIA University College. En door deze manier probeer ik jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn doen en laten daar! met de nadruk op PROBEREN! haha

Alles komt nu allemaal snel dichterbij. Ben druk bezig met de laatste dingen te regelen en over 3 weken is het dan zover dan gaat deze dame op reis:D Ik heb er in iedergeval ontiegelijk veel zin in!

Liefs,
Jacqueline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kessel

Mijn eerste reis

Ik studeer 1 semester aan het VIA University college

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2010

My new trip!!

26 Maart 2009

Odense & Edingburg

05 Maart 2009

update

09 Februari 2009

*

03 Februari 2009

Introductiedagen
Jacqueline

We gaan weer een nieuw avontuur tegenmoet!! ik ga 3 maanden naar azie toe:D

Actief sinds 09 Jan. 2009
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 15911

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 24 December 2010

Vrijwilligerswerk en backpacken

30 Januari 2009 - 04 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: