Nog heel even - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu Nog heel even - Reisverslag uit Kessel, Nederland van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu

Nog heel even

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

20 Januari 2009 | Nederland, Kessel

Nog heel even!

en dan zit ik in het vliegtuig naar Kopenhagen en vandaar uit ga ik met de trein naar Horsens, mijn eindbestemming:)

Het gaat hier allemaal heel snel nu heb nu nog zo'n anderhalve week en is voller gepland dan ooit! nog even uiteten met de stagaires:D (he ricky, sigrid, marcella en myrna) en natuurlijk nog een afscheidsfeestje voordat ik ga! en natuurlijk nog een personeelsfeestje:) verder hoop ik mijn rijexamen te halen de 27ste en dan hebben we nog een stageverslag en een tentame. Dus alles bij elkaar lekker druk.

De spanningen zijn er nog niet maar die komen ook nog wel! begin langzamerhand met het inpakken van mijn koffer. Hoe ik dat voor elkaar moet krijgen is mij nog een groot raadsel (lees een vrouw wil alles meenemen, en ik dus nog meer!) maar met de hulp van mijn mammie die dan weer stiekem de helft eruit gooit moet ook dat allemaal gaan lukken!

Ik ga iedereen hier zeker missen en vooral al mijn lieve vriendinnetjes! he mariska, nicole, ilona, maartje jullie zijn schatten. maar 1 ding weet ik zeker ik kom terug met hele mooie herinneringen en ervaringen en veel nieuwe vrienden en daar verheug ik mij enorm op!

Liefs Jacqueline

  • 20 Januari 2009 - 14:17

    Ilona:

    Oehhh spannend!!!
    Ik ga je missen :(
    Nu moet ik iedere keer alleen gaan sporten en moet ik het doen zonder jouw "jawel Ilona, vandaag gaan we sporten! Je zegt geen Nee"!

    Ik hoop echt dat ik je op kan komen zoeken want 5 maanden duurt me te lang :P

    Je bent echt een geweldige vriendin en ik wil je nooit kwijt!
    Nu we al zo'n jaar of 9 vriendinnen zijn en we veel lol hebben samen weet ik dat ik echt op je kan rekenen, in goede en in slechte tijden.

    AND THAT'S WHAT FRIENDSHIP IS ALL ABOUT!

    Bedankt hiervoor :)

    Hou van je meis,
    Ik hoop dat je het mooi gaat hebben in Horsens!

    Dikke kus,
    Ilona

  • 20 Januari 2009 - 19:50

    Sandy:

    Ik ga je echt missen Jac :D haha ...

    Succes in Denemarken, stuur maar wat foto's zodra je daar wat foto's geschoten hebt.

    Greetings,

    Ex-classmate :D

    Sandy

  • 21 Januari 2009 - 15:58

    Ryanne:

    Hey meid...!

    Superspannend allemaal... die voorbereidingen zijn juist geweldig leuk! Geniet daarvan! Je afscheidsfeest wordt ook super..!! Tot dan! xxxjes Ryan

  • 23 Januari 2009 - 14:29

    Andy :

    hey meid

    veel Succes en een mooi en fijn Studie er van

    ik zal je missen

    groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kessel

Mijn eerste reis

Ik studeer 1 semester aan het VIA University college

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2010

My new trip!!

26 Maart 2009

Odense & Edingburg

05 Maart 2009

update

09 Februari 2009

*

03 Februari 2009

Introductiedagen
Jacqueline

We gaan weer een nieuw avontuur tegenmoet!! ik ga 3 maanden naar azie toe:D

Actief sinds 09 Jan. 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 15900

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 24 December 2010

Vrijwilligerswerk en backpacken

30 Januari 2009 - 04 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: