eerste 2 dagen in horsens - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu eerste 2 dagen in horsens - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Jacqueline Jacobs - WaarBenJij.nu

eerste 2 dagen in horsens

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

31 Januari 2009 | Denemarken, Horsens

Hallo Hallo,

Deze keer vanuit horsens! mijn vlucht en treinreis gingen allemaal uitstekend. gisteren aangekomen op het station in horsens waar mijn buddy mij zou oppikken. aangezien ze nog 2 andere moest oppikken op hetzelfde tijdstip als ik heb ik even moeten wachten in totaal ongeveer anderhalf uur. en toen ze er was, was ik ook in no-time op de campus. ik mijn sleuter gekregen, te horen gekregen waar ik dit semester ging doorbrengen en als er wat was kon ik altijd terecht. met mn sleutel en mn koffer en handbagage dus me omhoogegewert tot de tweede verdieping en mn kamer zowaar gevonden!:) het is geen kamer vol met luxe ik geloof dat hij ongeveer zo groot is als mijn slaapkamer, veel zal het in iedergeval niet schelen. heb een bed (ik voel de springveren), een tafel en een bureau. en verder nog een wasbak bureaulamp en wat kastjes etc. al met al kom ik hier de komende 5 maanden wel door.

Heb gisteren niet zo heel veel gedaan aangezein ik doodop was toen ik hier aankwam (mariska gunde me geen minuur rust en uiteindleijk hb ik donderdagnacht zo'n drie kwartier slaap gehad)en ben dus meteen het bed ingedoken, ohja en mn boekje nog even uitgelezen. verder vanmorgen heerlijk tot 11 uur bin blijven liggen en toen tog maar eens opgestaan nog even een flimpje gekeken (de lion king deel 2:D)en me aangetrokken om wat boodschapjes te doen en horsens een beetje te verkennen. je hebt hier 1 grote straat waar alle straatjes uitmonden en in die straat vindt je ontelbaar vele supermarkten ofja kleintjes dan. en verder om de 100 meter een kapperszaak waar ook de helft nog eens alleen voor manen bestemd is (als je haar maar goed zit!) verder heb ik in het gebouw nog wat mensen ontmoet: een jongen en een meisje uit spanje, een jongen uit hongarije en een meisje uit franktrijk en tot mijn spijt moet ik zeggen dat ik van alle 4 de naam niet meer weet. het meisje uit frankrijk heeft me een internet kabel gegeven zodat ik hier het net kon en vandaar dat ik dan maar snel even een verhaalte schrijf. verder heb ik wat foto's genknipt van mn kamerje die ik dadelijk probeer te uploaden.

verder ga ik komende week nog even een simkaart scoren om goedkoop te bellen en een stekkerdoos aangezien ik maar 1 stopcontact heb!

Liefs,

Jacqueline

  • 31 Januari 2009 - 19:35

    Ralph:

    Ziet er goed uit Jacqueline! Als je over paar weekjes goed gesetteld bent, kom ik je een keer opzoeken :D

    Groetjes,

    Ralph

  • 31 Januari 2009 - 20:52

    Ryanne:

    Heey meissie!

    Wat fijn om te horen dat je goed en wel bent aangekomen! Kamertje ziet er leuk uit; erg knus!! En is het ook zo koud daar? Hier wel...!:)

    Meissie; veel plezier met verder verkennen en veel succes!!

    Dikke knuf, Ryanne

  • 01 Februari 2009 - 06:45

    Linda:

    Heej meis!!!
    Wiej vet :D!! Ik heb gisteren nog met Anne-Sofie gesproken, en ze vroeg of ik wist waar je precies woonde ;). Ma, echt cool! Meis geniet ervan, en ik kom 't eerste weekend van april voorbij!!
    Dikke kus,
    Linda

  • 01 Februari 2009 - 06:52

    Jacqueline:

    wat leuk allemaal die reacties!

    maar linda ik vind het prima dat je eerste weekend van april voorbij komt heerlijk:D een zeg maar tegen anne-sofie dat ik geloof ik in K-blok woon kamer 63. zij komt de 8 weer hierheen toch ofniet?
    dikke kuss

  • 01 Februari 2009 - 09:58

    Eefje:

    Ha!
    Je bent in ieder geval al goed begonnen. Ik ben erg benieuwd naar je verhalen..heel veel plezier daar!
    Xjes

  • 01 Februari 2009 - 10:51

    Sandy:

    Kamer is groot genoeg voor je zie ik.
    Maar geen TV? Zodat je al die Deense zenders mist? :D

    Succes daar Jac.

    Sandy Vercoulen

  • 01 Februari 2009 - 10:55

    Jacqueline:

    We hebben tv in de keuken!:D heb ook al even gekeken of hij het deed wat dat was ook nog maar de vraag maar zowaar dat ding deed het!:D

    X

  • 02 Februari 2009 - 14:14

    Ricky:

    Haha daar zit je dan!! Gelukkig is alles goed gegaan. Door alle examen stress heb ik je vergeten te smsen ;-( shame on me! Veel plezier en succes!
    Kus Ricky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Denemarken, Horsens

Mijn eerste reis

Ik studeer 1 semester aan het VIA University college

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2010

My new trip!!

26 Maart 2009

Odense & Edingburg

05 Maart 2009

update

09 Februari 2009

*

03 Februari 2009

Introductiedagen
Jacqueline

We gaan weer een nieuw avontuur tegenmoet!! ik ga 3 maanden naar azie toe:D

Actief sinds 09 Jan. 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 15901

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2010 - 24 December 2010

Vrijwilligerswerk en backpacken

30 Januari 2009 - 04 Juli 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: